Spakväll

Yes, nu har jag haft en liten spakväll här hemma. Micke har fått agera anställd på spa-anläggning och fått sysslor som tappa upp badvatten, ge mig massage, och bodylotionera in mig tilldelat sig. Nu verkar det dock som att han sa upp sig. Hockeyn börjar och han förvandlas direkt till en okontaktbar varelse med intensiv blick. Borde jag informera honom om att det faktiskt finns någonting som heter uppsägningstid på den här anläggningen?
 Jag får ett ofattbart sug efter att stänga av tv:n, ta fjärrkontrollen fort som satan och sedan kuta in på toa och låsa om mig. Bara för att få se hur han skulle reagera.
Tänkbara reaktioner...
Reaktion nr 1: Han börjar skratta och säger  "Lilla gumman, haha, jag älskar din humor!" (Högst troligt, inte)
Reaktion nr 2: Till en början total apati, följt av rött ansikte, följt av insparkad toalettdörr. (Lite mer troligt)
Reaktion nr 3: Så där lagom Micke-upprördhet följt av att jag får dåligt samvete och 
                          kommer ut från toa frivilligt. (Mest troligt)

Kom igen nu Sverige, vinn över... Kanada var det ja.

Kommentarer
Postat av: bror
2008-05-17 @ 11:17:44

Det är bra Jennie!!! FIGHT THE POWER!!!! speciellt om den tittar på hockey.. hihi

Postat av: Minna
2008-05-18 @ 19:04:42 URL: http://acme.webblogg.se

hockeyn har en sövande effekt på mig. jag somnade två minuter in i första halvlek. trots lördagkväll..

Postat av: Hanna
2008-05-18 @ 20:16:25

DO IT JENNIE!!!! görl paoer för fan!

Postat av: Anonym
2008-05-20 @ 09:42:57

Om min pojkvän ska massera mig krävs det i princip att jag hotar att lämna honom om han inte gör det..=) Brutalt kass pli har jag på herrn... det här måste man allt ta tag i=)...

Postat av: Cecilia
2008-05-20 @ 09:43:48

Jag Cecilia som skrev ovanstående komentar=)...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!