Sverige o o o!!!

Gött, vi vann i hockeyn. Låt er nu inte luras till att tro att jag är en sportintresserad tjej. Alla dessa tacklingar, tekningar.... hm, vad finns det mer för termer... icings tror jag det heter... och... jaja, iallafall, inget utav dessa ord säger mig någonting. Däremot snappar jag upp via komentatorns röst när det är dags att bli nervös, kaxig, förbannad eller rent ut sagt svettas lite grann. Svettas för laget liksom. Och jag visar enbart intresse för den mystiska sportvärlden när det handlar om hockey, och om Sverige är med och fightas. Och givetvis så måste det vara en avgörande match av något slag. En viktig match. Därmed inte sagt att jag bryr mig såpass mycket att jag håller koll på vilka vi spelar mot. OOOM det inte är finland såklart.
Så. Där har ni mina sportregler.

Kommentarer
Postat av: bror
2008-05-14 @ 22:51:41

HAHA... det va inga lätta regler att hålla reda på.. Jag ska inte verka stroppig dock.. hockey suger.. hatar allt som har med hockey att göra.. förutom dom söta skäggiga männen såklart.. önskar att dom inte tvingades ha så mycket kläder på sig... mmm... jävla is.. is är bara bra om den är blandad med rom och cola..
där har du mina hockeyregler... puss

Postat av: Anonym
2008-05-14 @ 22:58:53

Förresten.. varför fan spelar dom hockey nu.. det är ju fan MAJ!!!! Hockey-vinter fotboll- sommar..... eller har jag fattat fel ..... *hotfull*

Postat av: Jennie
2008-05-14 @ 23:45:49

ja visst är det skevt?... för det var väl hockey jag kollade på? (ja, det var ett skämt)

Postat av: Minna
2008-05-15 @ 21:20:39 URL: http://acme.webblogg.se

haha.

heja finland!!!

Postat av: Johanna
2008-07-01 @ 08:50:21 URL: http://yanii3.blogg.se/

Heja Finland ! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!