Typiskt.

Än en gång skulle jag börja mitt nya liv. Inget godis, inget fika, inget onyttigt på veckodagarna.
I måndags var det Mickes fel att det gick snett. Han hade köpt så mycket godis i helgen så det fanns kvar. Och jag är ju faktiskt inte mer än människa. Finns det gotte så äter jag. Även tisdagen förstörde han genom sitt överdrivna godisinköp då det fanns några bitar kvar (geléhallon och sega råttor typ...urk. Men man tager vad man haver)
I dag var jag målinriktad och bestämd. Nyttig i tänket. Men vad ska man göra när folk har med sig fika när dom kommer och hälsar på? Ha? Jätteotacksamt att inte äta då.
Så i morgon.... då börjar mitt nya liv.


Titta vilka praktexemplar!


Kommentarer
Postat av: bror
2008-05-21 @ 23:12:42

det kanske är dags att ge upp den där tanken och sluta straffa dig själv.... vi med lite extra underhudsfett kommer leva längre sen när svälten kommer...:)

Postat av: jennie
2008-05-22 @ 09:28:23

har inte tänkt på det så... men givetvis har du rätt brotha! "egentligen vill jag inte äta den här bullen, men jag måste så att jag lever längre när svälten kommer" kommer bli min standardfras.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!