En skräckens natt

En skräckens natt har passerat. Jag vet inte vad det var som utlöste min rädsla- den mörka lägenheten, Godzilla som visades på tv:n eller dom mystiska skuggorna jag tyckte mig skymta i hallen. Svettig låg jag ihoprullad under täcket och fantiserade om läskiga saker. När jag var som räddast kom jag att tänka på Leon, vad är jag för en mor som låter honom ligga obevakad i sitt rum? Så med jämna mellanrum tassade jag upp och kollade så att inget otäckt försegick inne hos honom. Och för att komma till hans rum måste man passera mördarhallen. Ni kan ju tänka er hur jag våndades.

Min läskigaste fantasi jag hade igår:
Att jag kollar ut mot hallen och att jag ser en flicka med långt, svart hår hängandes ner över ansiktet. Hon närmar sig sakta, krypandes. (Hade vi haft en trappa hade hon givetvis hållt till där). Ni som sett "The grudge" vet även hur hon låter. FY SATAN.

Exakt så här såg hon ut, det lilla svinet som störde mig inatt.

Kommentarer
Postat av: Anne
2009-07-20 @ 13:03:13 URL: http://annesplace.blogg.se/

Å, Jennie.... efter att ha sett den där bilden så kommer jag förmodligen ligga vaken ända fram till att klockan ringer imorgon bitti. Jag kan säga att jag tittade bara typ 10 min på The Grudge, sen fick Tobbe fortsätta titta ensam. Mohahaha han var livrädd, men säg inte att jag har sagt det ;)

Postat av: Micke
2009-07-20 @ 21:12:15 URL: http://jag.mickepetersson.se

Fy för dig jennie... nästa gång du lägger ut ngn bild från ngt med the grudge.. varna först då... den jävla filmen förstörde mig rejält.. innan älskade jag skräckfilmer... nu kan jag inte titta på det... jag sov i min förra lägenhet med toadörren öppen o ljuset tänt i över ett år... så tack som fan nu om jag inte kan sova inatt... detta skall du få fan för...

Postat av: Åsa
2009-07-21 @ 05:08:16 URL: http://frurissanen.blogg.se/

Säger precis som Micke. Den filmen förstörde även mitt skräckfilmsintresse. Så sjukt läskig. Och ljuden!!! Ibland tycker Jarmo att det är jättekul att härma ljuden hon gör för det är det värsta jag vet. FYYYYY RYSER!!!!

Postat av: susanne
2009-07-21 @ 10:49:11

kanske skulle titta på den filmen?

Förstår att ni rekomenderar den :) Då kanske jag aldrig mer vågar vara ensam hemma? Värre än åska kanske???

Postat av: Micke
2009-07-21 @ 21:38:18 URL: http://jag.mickepetersson.se

KOLLA ALDRIG PÅ DEN FILMEN SUSANNE... JAG LOVAR ATT DU KOMMER SE DEN DÄR ÄCKLIGA KOMMA KRYPANDES NER FÖR TRAPPEN VARJE KVÄLL...

Postat av: susanne
2009-08-08 @ 23:30:15

Micke!, Frida tycker att det är bland den löjligaste filmen hon har sett. Undrar om hon verkligen tycker det eller om hon inte vågade se klart den?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!