Godis överallt

Godis överallt. Jag blir galen. Tänker inte förnedra mig genom att ställa mig på vågen, men hade jag vågat det (vågen- vågat, ett litet pappaskämt smög sig in där!) hade den garanterat blinkat "error".
Mellan tuggorna lovar jag mig att efter semestern blir det andra bullar. Eller inga bullar alls, ett glas vatten och ett knäckebröd på sin höjd. Om jag någon helg ska lyxa till det kan jag få unna mig två, tre groddar som pålägg. Ja, så får det bli. Nu ska jag fortsätta gräva i min godisskål.

 

Kommentarer
Postat av: susanne
2009-07-26 @ 22:23:17

Jag säger likadant. Nu får det snart vara slut. OBS snaart


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!