Morgonen som gått

Det har varit en händelserik morgon.

* Uppvaknandet var uselt, då en taklampa attackerade mig utan anledning. (Ok, jag sprang in i den i en väldigt hög hastighet. Hur jag nu lyckades med det)

* Sedan bestämde sig lillgrisen för att slänga sin tandborste i toan. Han är så mysig min son. 

* När vi fått i oss frukost (och jag torkat upp all mjölk som Leon "råkade" välta ut) tänkte jag att jag skulle motionera bort lite av allt semesterhull. Fick panik efter 5 minuter då jag kände hur slapp jag blivit.

* En halvtimme senare är vi äntligen hemma och jag funderar stillsamt på om det är så här det känns att springa ett maraton.

Kommentarer
Postat av: hanna
2009-07-27 @ 10:23:02

glad måndag på er med! :)

Postat av: ronja
2009-07-27 @ 21:19:59

Jag får en bild i huvudet, hur du rusar in i taklampan, morgontrött hahaha..

Postat av: hanna
2009-08-02 @ 09:44:23

vart har du tagit vägen? mer bloggande åt folket!

Postat av: ronja
2009-08-02 @ 14:58:09 URL: http://ronjajohanssons.fashionblogg.se

Dålig updatering här ja :)



Btw, har ny blogg.. kolla in :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!