Jag är rädd

Jag är rädd. Mycket rädd. I morgon är det dags för mig att gå till doktorn. Den käcka tanten på vårdcentralen upplyste mig om att jag skulle få ta en halsodling och en snabbsänka. Tack och hej, och samtalet var över. Först insåg jag inte vad hon sagt. Halsodling och... snabbsänka. Snabbsänka. Vad var det det var nu igen? Efter en halv sekunds förnekande gav insikten mig en rejäl käftsmäll. BLODPROV, visst fn menar hon att jag ska ta ett blodprov! Shit, shit, shit.
Att klappa en geting känns mer tilltalande.


Kommentarer
Postat av: Madde
2009-07-01 @ 22:16:11 URL: http://missmadeleine.blogg.se/

Haha men gumman inte skall du vara rädd, du får be Micke och Leon hålladig i handen .. ( ler )

Postat av: Anna
2009-07-01 @ 22:27:21

Förstår dig fullkomligt! Är oxå rädd för det...blä. Lycka till!

Postat av: susanne
2009-07-01 @ 22:33:14

NEj då hjärtat, det går så bra så. Du har väl tagit många blodprov vid detta laget. Är över på ett kick och så får du ett litet klistermärke också. Puss

Postat av: hanna
2009-07-03 @ 20:08:52

stackars! jag håller tummarna för att modet inte sviker dig gumman!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!