Ärtsoppa och julpynt

Lilla ärtsoppan står på spisen och puttrar, och jag förbereder mig mentalt på julpyntning på jobbet ikväll. Jag måste stålsätta mig, känner ett onaturligt behov av att brista ut i klingande solosång- julen är hääär, och lyser frid på jorden, glädjen är stooor...". Vackert. Får nog bli ett litet uppträdande ikväll iallafall.

En sann djurvän...

img_0442 (MMS)

En sann djurvän...


Mammas lille Steve Irwin

img_0438 (MMS)

Mammas lille Steve Irwin


Vem?

Mycket vatten har runnit genom toaletterna sedan jag skrev något vettigt här. Har med en bävers tålamod försökt lära mig att blogga med mobilen, utan att lyckas särskilt väl. Nu tycks även blogga på datorn vara något utav ett problem, då knappen för "ladda upp bild" har försvunnit. Är det jag? Datorn? Webblogg.se? Who´s to blame? Ge mig en syndabock!

Funkar det?

Försöker mig på att blogga från la mobil. Funkar det?

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!