Ok. Då mitt hår är så slitet och poröst sa...

img_9762 (MMS)

Ok. Då mitt hår är så slitet och poröst sa frisören jag var hos att toning skulle släppa med en gång, och att jag skulle behöva tona några gånger för att det skulle fästa. Inpackning skulle undvikas för bättre hållbarhet Efter att ha suttit med färgen "mellanbrun" i rekommenderad tid är jag numer brun med skiftningar i rött och svart. Och efter två inpackningar ser det fortfarande ut som att jag har en färghjälm på huvudet. I kväll gör jag en tredje inpackning och hoppas på lite färgbortfall.


Frukost när den är som bäst.

img_3104 (MMS)

Frukost när den är som bäst.


Bry er inte om stöket runt om. Jag har pro...

img_3102 (MMS)

Bry er inte om stöket runt om. Jag har provat en för oss ny maträtt- trumpetsvamp med bacon, vitlök, timjan, crème fraîche och citron. Älskar svamp, och maten hade nog fått ganska höga poäng om det inte funnits jord kvar på svampen. Skit.


Note to self: skållhett kaffe ska inte häl...

Note to self: skållhett kaffe ska inte hällas i knät. Det bränns.


Nu har jag släppt av Frida och hennes komp...

Nu har jag släppt av Frida och hennes kompis på Landvetter. För dom väntar Turkiet och sol i två veckor, för min egen del blir det Borås och regn under samma period. Ja ä' int' bitter.


Nämen vad har vi här, om inte en delikat s...

img_0578 (MMS)

Nämen vad har vi här, om inte en delikat söndagsmys-tallrik. Joråsåatte.


Det är kväll och jag laddar för sängen. Me...

img_5500 (MMS)

Det är kväll och jag laddar för sängen. Men det är något som stör, som förstör min kvällsro. Det stavas wordfeud och upptar alldeles för mycket av min tid. Hej mitt namn är Jennie och jag är iphone-beroende.


Eric Saade-medley

img_9447 (MMS)

Eric Saade-medley


Igår core-pass. Idag muskler som chockat o...

Igår core-pass. Idag muskler som chockat och förvånat skriker "va, fanns vi??". Nice.


Mitt gymkort har bränt oanvänt i plånboken...

Mitt gymkort har bränt oanvänt i plånboken allt för länge, så ikväll är det dags att sopa bort dammlagret och spindelväven från både kortet och mig själv och gå på ett core-pass. Pepp pepp!


En av mina bästisar ska bli mamma. Vilket ...

En av mina bästisar ska bli mamma. Vilket betyder att jag ska bli moster. Typ moster. Vilket i sin tur innebär att det inom en snar framtid är bebis-skalle-sniffar-dags! Ah!


En morgon utan kaffe kan kvitta. Så när ka...

img_3059 (MMS)

En morgon utan kaffe kan kvitta. Så när kaffeburken ekade tom i morse bestämde jag och Leon oss för det enda rätta- förmiddagsfika på stan!


Smuts och sand is the shit.

img_7182 (MMS)

Smuts och sand is the shit.


Leons varförvarförvarför blir bara mer kom...

Leons varförvarförvarför blir bara mer komplicerat för var dag. "vill t-rex äta mig?" (försöker förklara att det inte finns några dinosaurier längre) "vart var vi när dinosaurierna fanns på jorden?" (hm. Ingenstans. Kommer inte på något mer pedagogiskt än så) "varför fanns vi ingenstans?" (tja... Därför.) "varför regnar det, varför kan fåglar flyga?, varför lyser solen? varför bor maskarna i jorden?". Frågorna haglar över mig, och jag tar tillbaka "därför är inget svar" som jag minns att jag använde flitigt i min barndom. Därför is the word!


Leon favoriserar. Jag till Leon: du är det...

img_4334 (MMS)

Leon favoriserar. Jag till Leon: du är det bästa jag vet. Leon (lycklig): och pappa är det bästa jag vet!


Hittade den här söta bilden från i somras ...

img_2880 (MMS)

Hittade den här söta bilden från i somras på Skara sommarland. Tre små grisar.


Inte nog med att jag har huvudvärk. Fjärre...

Inte nog med att jag har huvudvärk. Fjärren till tvn är borta (ovanligt, not) så för att byta kanal måste jag gå fram till tvn. GÅ. FRAM. TILL. TVN. Dagens i-landsproblem tänker ni. Jag med, utan att för den sakens skull tycka mindre synd om mig själv.


Huvudvärk allan och snuvig. Jag är inte fö...

Huvudvärk allan och snuvig. Jag är inte förtjänt av detta, verkligen inte. Stackars stackars mig.


Hänger lite i parken...

img_3017 (MMS)

Hänger lite i parken...


Nu drar jag och Mulle på nya äventyr

img_3011 (MMS)

Nu drar jag och Mulle på nya äventyr


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!