Leon väljer låt i sångboken.

img_2581 (MMS)

Leon väljer låt i sångboken.


..

img_2558 (MMS)

..


Härliga semester!

img_2560 (MMS)

Härliga semester!


Leon och jag har finbesök!

img_2458 (MMS)

Leon och jag har finbesök!


Idag har vi ätit hamburgare med en god och...

img_2448 (MMS)

Idag har vi ätit hamburgare med en god och superenkel dressing; blanda ihop 200 g majonäs, 0,5 dl ketchup, 0,5 dl bostongurka, finhackad gul och röd lök. Jag kryddade bara med salt och svartpeppar, men enligt receptet skulle man även ha chilli och cayennepeppar.


Där var ju den lille rackarn! Under sängen...

img_2434 (MMS)

Där var ju den lille rackarn! Under sängen. Såklart.


Det är bara hos oss en lampskärm kan försv...

img_2433 (MMS)

Det är bara hos oss en lampskärm kan försvinna helt spårlöst.


Min stalker

img_2432 (MMS)

Min stalker. Får rysningar bara jag ser honom.


SMS-inlägg

img_8755 (MMS)


Min bästis

img_2381 (MMS)

Min bästis


Leon klär sig själv idag. Trotsar de 25 gr...

img_0655 (MMS)

Leon klär sig själv idag. Trotsar de 25 graderna och slänger på sig underställ och långärmat.


Leon klär sig själv idag. Trotsar de 25 gr...

img_2372 (MMS)

Leon klär sig själv idag. Trotsar de 25 graderna och slänger på sig underställ och långärmat.


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!