Linslus

Har gjort i ordning en mapp med bilder jag ska skicka på framkallning. Av alla miljarder bilder jag gått igenom är det få som inte är på Leon. Leon äter, Leon gungar, Leon cyklar och Leon sover är motiv som ständigt återkommer.


Har städat ur mitt skåp på jobbet, tänkte ...

img_0427 (MMS)

Har städat ur mitt skåp på jobbet, tänkte göra det fint inför kommande semester. En hel sportbag överfylld med kläder som behöver tvättas. Den matchar faktiskt vår överfyllda tvättkorg nu när jag tänker efter.


Älskade blogg

 Känner mig lite blyg, det var ju så längesedan vi sågs. Men tänkte ta upp bloggandet igen, har saknat att älta mina vardagsbekymmer och glädjeämnen i skrivande form.

Nu när jag brutit isen så återkommer jag med ett mindre stelt inlägg. 


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!