SMS-inlägg

img_2971 (MMS)


Latmaskar

img_2955 (MMS)

Latmaskar


Jag visar Leon en musikvideo med Mikael Ja...

Jag visar Leon en musikvideo med Mikael Jackson. "mamma, han dansar ju nästan lika bra som mig!"


När det regnar kan man ägna sig åt hemmamy...

img_2839 (MMS)

När det regnar kan man ägna sig åt hemmamys med gott samvete Idag har vi bakat bullar, och nu avslutas kvällen i soffan med kebabrulle och Ernst. Älska semester.


Leoparden Leon

img_2831 (MMS)

Leoparden Leon


Leons leksaksorm som går under namnet "Sup...

img_2810 (MMS)

Leons leksaksorm som går under namnet "Superhund".


Mammas Amor

img_2794 (MMS)

Mammas Amor


Hittade en massa blåbär på vår förmiddagsu...

img_2714 (MMS)

Hittade en massa blåbär på vår förmiddagsutflykt. Ska hem och förvandla dem till något onyttigt.


Leon citerar. Gissa filmen!

Leon citerar. Gissa filmen!


Barnet inom Micke är väckt

img_0686 (MMS)

Barnet inom Micke är väckt


Familjen cirkus

img_2669 (MMS)

Familjen cirkus


Leon och faster Moa skojbråkar. Moa: Jag h...

Leon och faster Moa skojbråkar. Moa: Jag har svart bälte i karate! Leon: Och jag har jeans!


-Leon, ditt stjärntecken är skytt. -NÄÄÄ!,...

-Leon, ditt stjärntecken är skytt. -NÄÄÄ!, jag är ingen hytt, jag är dinosaurie!


Leon goes brat

img_7171 (MMS)

Leon goes brat


Ena (undangömda) toaletten hos mina föräld...

img_2518 (MMS)

Ena (undangömda) toaletten hos mina föräldrar har samma inredning nu som för tio år sedan. Jag matchade mammas marina tema med denna stora plansch. Nostalgi.


Har ni sett någon mer deppig varelse?

img_2599 (MMS)

Har ni sett någon mer deppig varelse?


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!