Halv åtta

Igår var det dags för halv åtta hos mig-middag hos Jocke och Marie. Maten var jättegod, och kvällen var jättetrevlig. Till förrätt fick vi gratinerade kräftor, till huvudrätt tonfisk och till dessert fick vi havtornssorbe'.


Perfekt höstdag!

img_8468 (MMS)

Perfekt höstdag!


Götlaborg

Har haft en underbar helg med Micke i Göteborg. Stros på avenyn, enorma burgare, drink på heaven 23 och slappande med tv och godis på hotellrummet. Att bo på våning 19 är en liten pulsförhöjare när man är hiss och höjdrädd så nu har jag fyllt min modighetskvot för ett bra tag framöver.


Snöänglar

Övar på snöänglar


Dålig vinnare

Leon är inte bara en dålig förlorare, han är en dålig vinnare också. Här kör han en segerdans kring Micke när han utklassat sin far i "fem myror är fler än fyra elefanter".


Fem kvar till tio

I dag har jag och Micke varit förlovade i fem fina år. Vi har gått igenom mycket tillsammans, motgång och medgång. Jag är tacksam över vad vi har tillsammans, och jag är tacksam över grundstenarna vi byggt vårat förhållande på- tillit och ärlighet. Jag är tacksam över vår perfekta son, och jag är tacksam över att jag har världens finaste lilla familj. Jag är tacksam över att alltid känna mig älskad trots att jag ibland kan beté mig barnsligt och omoget.

 Jag är mindre tacksam över de fula högtalarna i vardagsrummet.


Älskar dig Micke, nu är vi halvvägs till tio!

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!