Vad är en grillad köttbit serverad med en ...

img_1775 (MMS)

Vad är en grillad köttbit serverad med en fräsch sallad och göttiga hasselbackspotatisar mot detta? Snabbnudlar, yey.


Min syster utbildar sig till nagelteknolog...

img_1700 (MMS)

Min syster utbildar sig till nagelteknolog och jag har varit övningsobjekt. Perfekt, nu kan jag varken städa, diska eller utföra annat hushållsarbete. Me like.


Jaja, skit i att inte hela blogginlägget k...

Jaja, skit i att inte hela blogginlägget kom med. Ni som har Facebook har redan läst det på varenda människas status- våren är här, jag är lycklig och länge leve ljuset. En sak jag funderat på är om jag blivit lite pollenkänslig. Näsan är snorig men mår prima i övrigt. Lite trött kanske. Ni allergiska stackare, känns det igen?


Kvällsmaten avnjöt vi tidigare i gräset. V...

img_1692 (MMS)

Kvällsmaten avnjöt vi tidigare i gräset. Våren har k


Frost? Imma? Nej. Det här med att putsa fö...

img_1684 (MMS)

Frost? Imma? Nej. Det här med att putsa fönster är inte min grej.


Arg vithaj har skådats i Boråsområdet tidi...

img_7589 (MMS)

Arg vithaj har skådats i Boråsområdet tidigare idag. "Ta kontakt med oss direkt om ni ser till denna väldiga människoätare" uppmanar Jonas Wahlström med oro i rösten.


VAB

Vab. Efter en dags morgonrocks-outfit är jag rätt trött på både mig själv och lägenhetens sjukt beiga väggar. Varför målade förra personen som bodde här hall, vardagsrum och sovrum i samma färg? Och varför har vi inte gjort något åt det? Det är inte ok att hyllan i vardagsrummet hänger på sniskan. Jag hittade lite bortglömt julpynt, och då badkarsskyddet föll ner och blottade bakteriehärden under badkaret ville jag lipa litegrann. Kunde jag inte fått leva min dag utan att ha sett det där? Nu var jag ju tvungen att städa bort det. Ju mer jag städade ju mer skit kröp det fram från lägenhetens hörn. Som den gentleman Leon är hjälpte han sin mor. När jag putsat fönsterna efterpolerade han med piggelin-fingrar. När jag bäddat sängen rufsade han till den igen. Jag plockade bort, han plockade fram. När vi hållit på så ett tag bestämde vi oss för att skita i städningen och ha sjukstugefika i soffan istället. Att vi inte tänkte på det från första början.

Stor kille med stor bulle.

img_5227 (MMS)

Stor kille med stor bulle.


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!