Jag och Leon har spårat idag. Här har någo...

img_9363 (MMS)

Jag och Leon har spårat idag. Här har någon märklig tingest farit fram.


Diablo

img_8201 (MMS)

Diablo


Lerbad är alltid uppfriskande

img_6916 (MMS)

Lerbad är alltid uppfriskande


Leon spelar ett datorspel, och visst är de...

img_2700 (MMS)

Leon spelar ett datorspel, och visst är det något Camilla Läckbergst över den animerade kvinnan?


Mål!

img_0405 (MMS)

Mål!


Plus

Dagens tre plus: Redan onsdag- snart helg Fåglarna kvittrar ute Leon tycker att jag är den bästa och vackraste mamman i världen Dagens tre minus: Min klämda nagel som ser spetälsk ut Jag raderade nyss ett viktigt mail Vädret- grått och regningt talar för sig själv

Idag har jag fått nog av snön. Vi har haft...

img_8899 (MMS)

Idag har jag fått nog av snön. Vi har haft en mysig dag i backen, men nu räcker det med snö och kyla. Med stor famn välkomnar jag nu grönt gräs, fågelkvitter och knoppar på träden.


Funderingar

I natt gjorde jag det. Igen. Jag har en tendens att snöa in på ointressanta tankegångar på nätterna, som just då känns mycket relevanta. I natt låg jag och funderade på när vi ska städa bilen. Ja, visst är det jäla viktigt att bestämma städdag 03 en söndagsnatt? Efter några timmars fundering kom jag fram till "i veckan". Ovärt. Trots detta känner jag i hela mig att detta blir en braaa dag .Rätt mental inställning. RMI RMI RMI.

Min bambi

img_4222 (MMS)

Min bambi


Min bambi

Min bambi


Aftonen som var

Nyårsafton firade vi med min kusin och hans familj. God mat och gott sällskap. Nu är det nytt år och nya möjligheter!


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!