Ny app

Har inget vettigt att skriva, men måste testa min nya blogg-app. Såattä.


Lite picknick innan dagis. Några meter bor...

img_3226 (MMS)

Lite picknick innan dagis. Några meter bort står en soptunna och på vägen brevid susar bilarna förbi. Vi kunde ju valt en mysigare plats för vårt fika, helt klart.


Lite morgongymnastik.

img_3220 (MMS)

Lite morgongymnastik.


Hann inte äta lunch på jobbet idag. Så kvä...

img_3213 (MMS)

Hann inte äta lunch på jobbet idag. Så kvällen ägnas åt att ta igen de missade kalorierna.


En dag i solen med killen jag älskar mest ...

img_3202 (MMS)

En dag i solen med killen jag älskar mest i hela världen.


Lite tjöt

Mina ögon är av en jobbig sort. Och nu har dom bestämt sig för att bli förkyyylda och inte seee ordentligt. Har länge haft boka tid hos optiker på min to-do, men kan för allt i världen inte komma fram till vilka glasögon som skulle passa mitt lillplyte. Lila var min hang up när jag var gravid, och det blev även färgen på bågarna jag skaffade då. Ja, det är sant. Inget jag är stolt över idag, och jag tackar min klantighet för att dessa krossades under min stjärt i ett stressat ögonblick. I eftermiddag ska jag träffa min fina Minna. Klappa mage och fika. Längtar.

Glasmästarens son är på besök!

img_3156 (MMS)

Glasmästarens son är på besök!


På dagens skogspromenad stötte vi på en ko.

img_3179 (MMS)

På dagens skogspromenad stötte vi på en ko.


Leon och jag fixade dagens lunch.

img_3139 (MMS)

Leon och jag fixade dagens lunch.


Haft en händelserik vecka. Helgen spendera...

img_3296 (MMS)

Haft en händelserik vecka. Helgen spenderade jag tillsammans med min fina Hanna på spa och hotell. Likt pensionärer, nej jag menar livsnjutare, gottade vi oss i lugn och ro. Efter bara några dagar var det dags för kurs i Norge, och nu avslutar jag denna kvällen med picknick tillsammans med männen i mitt liv.


Spatserar vägen fram

img_3135 (MMS)

Spatserar vägen fram


Sitter på ett tåg till Varberg. Besökte ny...

Sitter på ett tåg till Varberg. Besökte nyss toaletten, och blev brutalt påmind om varför jag undviker dessa- trångt utrymme och en massa högljudda otrevliga ljud. Inte från mig då utan från toan.


Fick ett infall och bakade en kladdkaka. S...

img_3111 (MMS)

Fick ett infall och bakade en kladdkaka. Så här god var den.


Mamma vs Leon 1-0

img_3108 (MMS)

Mamma vs Leon 1-0


Leon är väldigt förtjust i jeans. Just nu ...

Leon är väldigt förtjust i jeans. Just nu pågår kampen om att få på honom ett par bruna icke-jeans. Enligt Leon har alla andra barn skjorta och jeans på dagis, vilket jag vet är en ren lögn. Så jag kontrar lögnen med en lögn- "Eric Saade har precis ett par sådana här byxor!" säger jag och pekar uppmuntrande mot icke-jeansen. Vi får se vem som vinner.


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!