Leon har hittat en kompis

img_2242 (MMS)

Leon har hittat en kompis. Gräsbaggen Leon. När gräsbaggen Leon flyger iväg springer människobarnet Leon runt i cirklar och ropar "Leon, vart tog du vägen?". En ganska underhållande scen.


Härliga fredagsmorgon!

img_2177 (MMS)

Härliga fredagsmorgon!


Länge leve vintern

img_2157 (MMS)

Länge leve vintern


Gissa vart vi var igår!

img_2114 (MMS)

Gissa vart vi var igår!


Kollar igenom mina bilder och ser att Leon...

img_2113 (MMS)

Kollar igenom mina bilder och ser att Leon fått tag på telefonen när jag sov. Ett tjugotal likadana kort, och ett par filmsnuttar där han stint och allvarligt blickar mot kameran. Mycket estetiskt.


Pimp my ride

img_2068 (MMS)

Pimp my ride


Leon fixar tjusig håruppsättning på sin mor.

img_2065 (MMS)

Leon fixar tjusig håruppsättning på sin mor.


Say hello to my friends

img_2008 (MMS)

Say hello to my friends


Senaste dygnet har jag tappat bort mitt vi...

Senaste dygnet har jag tappat bort mitt visa-kort, Mickes solbrillor, bilnycklarna, min tändare och fjärrkontrollen till tvn. Glatt och med stolthet i blicken kan jag meddela att allt är återfunnet. Men jag tror ändå att jag måste skickas på spa och relaxsemester för att förhindra att det händer igen. Och ett besök till frissan behöver mitt stackars psyke. Samt ett fint armbandsur och massa nya sommarkläder.


Åker bil med Leon

Åker bil med Leon, och det man har att välja på i musikväg (för husfridens skull) är Sabaton och Eric Saades popular. Försöker lura honom emellanåt och säga "lyssna, Eric Saades pappa som sjunger" och "detta är visst Sabaton!" men han går inte på det.


Bättre mor till Leon

Jag är kär. I min iphone. Den väcker mig på morgonen, den spelar musik för mig när jag går till jobbet och den skvallrar om vad folk har för sig på facebook. Den fotograferar och den söker lydigt på nätet om jag ber den. För att citera en kär vän- min iphone är min bebis. En bebis som jag ibland tappar i golvet och ibland råkar sätta mig på. Tur att jag är en bättre mor till Leon än vad jag är till min telefon.

En lyxig tanke

Vilken känsla att skriva från ett tangentbord som inte saknar mellanslag och diverse bokstäver! Laddar för ett skumbad med levande ljus och musik. Vet att det kommer sluta med att jag tar en snabbdusch på tre minuter, men det känns ändå som en lyxig tanke. Och det vet vi ju alla att det är tanken som räknas. Så att jag tänkt besöka gymet i några veckors tid räknas alltså, vilket betyder att jag kan belöna mig själv med en fet chokladkaka till helgen. Life is good.

Blair witch?

img_1972 (MMS)

Blair witch?


Mammas tuffing

img_1962 (MMS)

Mammas tuffing är redo att möta dagen.


Mästerkock

img_1956 (MMS)

Mästerkocken har gjort det igen.


En krasslig lillgris banar vägen för morgo...

En krasslig lillgris banar vägen för morgonrock, kaffe och soffa. Slappa söndag.


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!