Ala la la la long

Vilken sommarlåt det kom på radion nu! "Ala la la la long, ala la la la long" .
Jag sitter här och fruktar det värsta. Att jag blivit drabbad igen (LÄS IGEN) av magsjuka. Magknipet kan annars bero på att jag åt upp min lunch på under 5 minuter. Men man tycker ju att magen vore härdad vid det här laget? Av min äthastighet menar jag. Det är lite utav en talang faktiskt. Inte många som hänger med när jag väl sätter den sidan till om man säger så. Nog med skryt.
Tog en underbar morgonpromenad innan. Ofrivillig (behövde frukost) men ändå.
Till helgen måste jag göra något somrigt. Grilla kanske? Ah.

Kommentarer
Postat av: Minna
2008-04-17 @ 19:57:08 URL: http://acme.webblogg.se

Ska bli såååå skönt med sommar.. Nu tack!

Postat av: Minna
2008-04-17 @ 19:57:58 URL: http://acme.webblogg.se

Förresten. Vi kanske skulle grilla vi töser nån dag framöver?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!