April april

Ok, borde slita mig från datorn. Kan inte...Blev det några roliga aprilskämt för eran del? Mamma drog av dagens första. Fick ett mess; "Vinka till mig utanför". April april... ja, vi har alla olika sorters humor. Min sambo lurade mig att jag hade något i ögat. Också jätteroligt. Verkligen. Hm.
Jag blev superlycklig när jag satt och spånade på något kul att luras om. Jag ringde till min syster och sa att det var vissa skolor som blivit stängda för dagen eftersom det varnades för snöstorm. Jag namngav två skolor och sedan bröts samtalet. Hon ringde upp, lät görivrig "Vilka skolor sa du??" Då hade jag lyckats pricka in hennes pojkväns skola. Kände mig hemsk när jag var tvungen att kläcka april, april. Bad henne att be om ursäkt. (Det vet man ju själv när man gick i skolan, det var ju en utopi att skolan skulle ha stängt)
Minnas kille lyckades verkligen tycker jag. Han fick en människa att ringa upp och säga att lokalen som han och Minna ska ha sin bröllopsfest i hade brunnit ner. Hahaha... Första april är sannerligen en bra dag!

Nu måste jag slita mig. Men jag är ju så bra på det här; att inte diska, att inte dammsuga, att inte skura golven. Suck.


Kommentarer
Postat av: susanne
2008-04-02 @ 20:03:11

visst är jag rolig! Jag tänkte vara snabbare än dej för en gångs skull. Lurades inte du?

Postat av: Bror
2008-04-02 @ 22:36:34

varför tråkig vit färg på bloggen?? jag diggade ju den orange... :(

Postat av: Jennie
2008-04-02 @ 22:41:08

Nej, så här är det.Jag gillade också den orange. Men jag ville ha större text, och fattade inte hur man gick in och ändrade det. Så jag fick byta design-mall helt.. But i´m working on it!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!