Är jag tillbaka eller???

Vågar inte ropa hej och allt det där men jag tror att mitt öga börjar bli bra. För första gången på ca en vecka kan jag titta med mina båda blå. PLEASE låt helvetet vara över.
Har fått lustiga bemötanden när jag träffat farbröderna doktor.

Dag 1:  (Farbror doktor 1)    - Här har du salva och droppar, bla bla...

Dag 2: (Farbror doktor 2)     - Salvan och dropparna du fick igår ska du inte använda.
              (Jag)                           - Varför?
              (Farbror doktor 2)      - För att jag säger det.

(Okeeey....) Så ny salva och nya droppar. Dagen efter är det dags för doktor nr 3 i ordningen att lägga in sitt veto.

Dag 3:   (Farbror doktor 3)     - Här får du en annan salva som du ska använda istället... (Visade sig att läkare nr 2 gett mig droppar som gör  att jag inte kommer kunna se ordentligt på jättelänge. Då blev jag sur.)

Ja, ni förstår. Väldigt förvirrande. Tre olika ordinationer på tre dagar. Men, nu sitter jag här, lycklig och med en väldigt stor pupill i ena ögat.



Kommentarer
Postat av: Minna
2008-04-29 @ 07:56:16 URL: http://acme.webblogg.se

Haha. Inte åt dig men doktorerna.
Hoppas du blir bra gumman!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!