Åter igen Micke som valt film

Denna gång blev det Alien vs. predator. Jag har fått honom att sänka volymen en aning iallafall, hotade med att mina hornhinnor höll på att brista. Lustigt nog reagerade han inte alls på att mina organ verkar fått fnatt. Bara sänkte lydigt. Inne i filmen antar jag. Den där preditor ser inte lite lustig ut alltså, han springer omkring i skogen med rastaflätor och låter precis som Micke gör när han leker med Leon. Nu när jag kikade upp på tvn ser jag att alien är påväg att äta upp små barn. SMÅ SMÅ BARN. Detta klarar jag inte av.
Tacka vet jag Dirty dancing. Vad finns det mer för bra filmer... Kommer ihåg när jag och min bästis hyrde film när vi var små. Då hyrde vi alltid samma film så att vi slapp slösa pengar på en film som vi inte skulle tycka var bra. "Junior" med Arnold. Haha.



Kommentarer
Postat av: hanna
2008-04-14 @ 09:11:01

tacka vet jag arnorld! andra säkra kort som kan rekommenderas för de kärlekskranka: höstlegender, titanic,dirty dancing, sound of music (såg för övrigt musikalen igår, LOVELY!)och grease.. kommer säkert på nån mer snart..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!