Bröllopspresent

Och nej Minna, jag kommer inte att avslöja någonting. Men så här är det. Eller, jag ska kanske börja med att säga att jag känner mig bättre. Så alla kan pusta ut, I´m fine everyone...
Iallafall. En av mina bästa vänner gifter sig i sommar, så man har ju ögon och öron öppna efter den perfekta presenten. När jag bläddrade i Elle tipsade dom om att ge bort en nyckelring. Från Louis Vuitton. För 14.000 kr.
Vilken lön dom måste ha på den tidningen. Och om man nu ägde en sådan, skulle man ens våga använda den? Jag tappar bort saker var och varannan vecka, och paniken när det är just nycklarna skulle ju inte dämpas om dom satt i en ring till ett värde av 14.000. Nej, jag får leta vidare...


Kommentarer
Postat av: hanna
2008-04-11 @ 08:50:21

ja usch.. jag håller helt med, nycklarna skulle ju va illa nog.. tänk vad läskigt med en riktigt dyr exklusiv plånbok.. med alla kort i...

Postat av: Minna
2008-04-11 @ 10:14:44 URL: http://acme.webblogg.se

nog för att jag gillar louis vuitton.. men måste erkänna att ens inte jag skulle vilja ha en nyckelring.. eller skulle jag få den så skulle jag inte tacka nej. men annars prismässigt så ligger den ju rätt till, ungefär vad jag tänk mig att ni ska lägga ;) haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!