Grillat!

I går... jag säger bara det, vilken dag! En kall (ok, ljummen, orkade inte kyla ner den) öl i solen följt av en grillmiddag. Var vaken  ända till... säkert 00 på kvällen. Och det mina vänner hör inte till vanligheten. En standardkväll hos familjen Ericsson/Sjöstedt ser ut så här:
18.00: Vi bestämmer oss för att ha myskväll.
18.30: Micke kommer hem med godiset vi ska förtära (alltid överdrivet mycket, typ flera kilon)
18.45: Vi sätter på den dåliga filmen som Micke har hyrt.
19.00: Godiset slut, jag mår illa av ett överdrivet intag.
19.05: Jag poppar popcorn då godiset är slut och jag är sugen på någonting gott.
21.00: Jag vaknar av filmens eftertexter. Fantiserar ihop ett slut eftersom jag missat halva filmen.
21.30: Lägger mig i sängen, för pigg för att sova så jag läser en bok.
21.35: Jennie sover som en stock.

Kommentarer
Postat av: bror
2008-04-20 @ 14:24:21

fröken Ericsson, jag antar att det inte finns nåt annat än att acceptera. .. jag kan erkänna att jag inte är lika crazy som back in the days... jag tror det är åldern nu börjar det gå utför.. pust...

Postat av: susanne
2008-04-20 @ 22:31:04

Jag tycker det låter både bekant och helt underbart. Jag kan garantera att det är bara början kära flickor!

Postat av: Minna
2008-04-21 @ 08:08:59 URL: http://acme.webblogg.se

haha!

Postat av: Hanna
2008-04-22 @ 17:21:31

ojoj jag som redan nu är kvällstrött.. var ska detta sluta..?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!