Jag orkar inte ens uttrycka mitt missnöje

Jag tittar ut, drar en djup suck och återgår till mitt morgonkaffe. Jag tänker inte ens bli upprörd över S-N-Ö-N jag ser. Suck. Men skulle det inte bli vår? Ha? Vad är det frågan om igentligen. Jag som redan planerat grillkvällar och solskenspromenader. Hade tänkt sitta ute och få både färg och fränknar (ja, det är sant. De senaste åren har de börjat ploppa upp. Första året var det två, andra var det tre och förra sommaren fick jag säkert fem fräknar på näsan. Så jäkla fint).
image9

Denna bilden tog jag i februari. Vem hade trott att dessa vårtecken skulle ligga under snö två månader senare?
Näe, borde flytta utomlands.

Kommentarer
Postat av: bror
2008-04-07 @ 09:55:25

jag kan tala om att här i Skåne skiner solen som aldrig förr. det har iofs varit minusgrader i natt men inte en fläck med snö så långt ögat kan nå... :)

Postat av: susanne
2008-04-07 @ 21:33:48

Yes ! äntligen fräknar. Får se hur många du får i år? Freckles!!

Postat av: hanna
2008-04-09 @ 14:58:11

ojoj vänta bara, jag spår att både fräknar och sol är på väg!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!