Öu öu öu

Leons nya favoritläte. ÖUU! ÖUU! ligger han och ropar. Lite likt ett sälläte om jag tänker efter.
Var hos barnmorskan idag, alltid lika spännande! När man är färdig där börjar ringandet till dom man tror vill veta exakt vad han väger, hur lång han har blivit och exakt vad barnmorskan sa. Långt där bak i mitt huvud inser jag att det kanske inte är så intressant för andra. Men jag lever i medveten förnekelse gällande den saken och babblar på i en väldig fart, rädd att inte hinna sammanfatta de trettio minuter det tar där inne, innan personen i andra luren vill lägga på.
Kaffepaus...

Kommentarer
Postat av: bror
2008-04-15 @ 17:09:28

så vad väger han, hur lång har han blivit och vad sa barnmorskan??
:)

Postat av: Jennie
2008-04-16 @ 08:35:49

åh, jag trodde aldrig att någon skulle fråga!! han var 66,6 cm och vägde nästan 8 kg. schyst BMI killen har. skickar en sammanfattning 500 ord över vad barnmorskan sa. =)

Postat av: susanne
2008-04-16 @ 09:43:40

Men du vet väl hur tacksam jag är att prata med....?
Kan lyssna hur länge som helst när det gäller L och är ärligt INTRESSERAD! Det är underbart att höra hur han växer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!