Suddig blick...

Har ont i mitt öga idag, så med suddig blick sitter jag och tittar på Desperate houwives. Me löv.
För att återgå till mitt stackars öga. Har varit inne hela dagen, (bortsett från en visit hos läkaren med mitt stackars, stackars öga) då mitt öga skyr solljus. Vampyrvarning. I morse gjorde det så ont att jag satt med solglasögon. Innomhus. Så illa är det inte nu, och som ni kanske märker är jag fullt kapabel till att surfa dator. Vill ändå betona att det är synd om mig.

Nog. Titta vilket sött litet knyte!
image10

Kommentarer
Postat av: hanna
2008-04-23 @ 08:51:17

STACKAR STACKARS STACKARS DEJ!!!!!
Jag lider med hela mitt hjärta tillsammans med ditt onda öga

Postat av: Minna
2008-04-23 @ 09:36:17 URL: http://acme.webblogg.se

Kollade också desperate igår. Hihi. Så roligt.
Ett litet knyte på badrumsgolvet. Så sött.

Postat av: Anonym
2008-04-25 @ 09:06:15

yo bro! du har inte tid att ha ont i ögat. jag vill läsa din blogg och det börjar bli tråkigt att läsa dom gamla inläggen... BLI FRISK och START BLOGGING AGAIN!!! puss puss och krya på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!