Tipsar-Jennie är i farten

Så där. Nu sover min lilla prins, antagligen för natten. Eller oj, tar tillbaka det. Man skall nämligen aldrig vara för säker på sådana saker. Brukar oftast sluta med en motsatt effekt av det man trott. Om ni hänger med hur jag resonerar. Så PEPPAR PEPPAR TA I TRÄ!!!.

Vill tipsa om två st böcker jag streckläst nyligen. Nr 1; "Hemma hos Martina", Martina Haag. Sjukt rolig tjej alltså! Kunde varken sluta läsa eller skratta. Nr 2; "Bebisbekännelser", Lotta Sjöberg. Hög skrattfaktor där med.
Läs!...

Nej, om man skulle ta och krypa till kojs. Har nämligen inga batterier till tv-kontrollen så jag kan inte byta kanal. (Detta är inte av lathet, utan det går inte att byta framme vid tv:n heller) Kanal 6 står på, just nu är det fotboll. Kul....eh. Och resterande tid av dagen har det varit sjukt många Simpsons-avsnitt. När jag tänker efter har det varit en gul figur i rutan varje gång jag slängt ett getöga ditåt. Hm. Mysko.


Kommentarer
Postat av: Bror
2008-04-01 @ 22:38:50

låter som att mr L behöver lära sig lite hyfs. sparka på mamma låter inte snällt... mamma måste ha tid att roa sin bror nu när hon (bror alltså) desperat försöker komma på nåt ( läs: vad som helst) att göra så hon slipper öppna sina tråkiga skolböcker.. mr L sleeeeeeeeep!!!! (viftande hypnosrörelser framför ögonen)
pusspuss

Postat av: Minns
2008-04-02 @ 12:36:45 URL: http://acme.webblogg.se

Hemma hos Martina säger alla är bra. Får ta och läsa den =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!