Uppdatering

Eftersom ni säkert är jättenyfikna på mitt öga så ska jag uppdatera er. Ser inte riktigt lika freaky ut längre. Så det går åt rätt håll. Blir lite vimsig bara då mina ögon inte tycks ha samma avståndsuppfattning. Och att det ena är görsuddigt underlättar inte.
Leon attackerar instinktivt med sina små händer, och försöker smälla till mitt öga så gott han kan. Var samma sak när Hanna var här. Hur lång tid kan det ha tagit? Säg efter 10 minuter i hennes famn satt han och viftade frenetiskt mot hennes ögon. Fighter.

Kommentarer
Postat av: bror
2008-05-06 @ 10:32:53

yo bro! hur går det med lilla ögat?
du är fortfarande inte helt frisk antar jag eftersom du inte skriver nåt i din blogg...hmm...
Puss

Postat av: Minna
2008-05-06 @ 13:37:52 URL: http://acme.webblogg.se

Ja, varför skrivs inget? Puss

Postat av: susanne
2008-05-06 @ 15:42:21

ja just det!skriv!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!