Världens självförtroende-tripp!

Nu har vi sjungit så fint, så länge. Oj, nu gick det upp för mig. Jag har blivit en sådan mamma som är "vi" hela tiden. För handen på hjärtat, Leon är smart, men inte SÅ smart att han redan har börjat hänga med i sångtexter. Så låt mig omformulera mig. JAG har sjungit mitt finaste, och njutit av mitt publikstöd. Han är en pärla - för varje ljus ton som skär sig får jag ett tandlöst leénde som belöning. Han diggar verkligen mina orginella tolkningar av "Ekorren satt i granen", "Vem kan segla för utan vind" och "Sjörövarfabbe". Det är nästan så att jag får lite hybris när jag sjunger. Är det kanske så här det känns att stå framför idoljuryn och få beröm av Svartling?

image7

Kommentarer
Postat av: bror
2008-04-05 @ 18:45:11

oj nu ser han verkligen ut som en liten person, inte bara en liten klump som ligger där och är..hihi.. va fort tiden går, det är nog dags att schwoopa in snart och se till att jag blir favorittanten.. Lejonet, när mamma inte vill köpa sprit så är det broder Beccy du kommer till ;)

Postat av: susanne
2008-04-06 @ 10:25:11

Ja, jag tror till och med att han är en aningen lik svartling till och med, fast mycket mycket sötare förstås. Så glad och tacksam att underhålla(än så länge)

Postat av: Hanna
2008-04-06 @ 11:26:37

pappa upp i dan på det kortet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!