Koffeinkick

Har just nu en liten koffeinkick. Hoppas att den snart går över, är alltid lika otrevligt när man har överdoserat kaffe. Att jag aldrig lär mig.
Leon har gått loss i sin gåstol under förmiddagen. Som en liten svans har han sprungit efter mig. Har även fått för mig att han säger "mamma". Det låter snarare som mamama mama ma. Antar att man hör vad man vill höra. Lampan har vi fått kläm på iallafall.
- Vaaar är lampan?
(Andaktigt söker sig hans blick upp mot taket, tills den slutligen fixerar sig på våran dammiga ikea-lampa)

Måste även passa på att beklaga mig över alla getingar som invaderat vår stad. Var på ett café i går, och fick yrselatacker av att se dessa odjur svärma kring oss. Efter en svettig kvart gav jag upp och vi gick in och satte oss. Kan dom inte bara inse när dom inte är välkomna??? Påträngande små as....


Kommentarer
Postat av: susanne
2008-08-10 @ 09:48:57

Ni ska få ett kort på mej så att ni kan öva....

var är mormor.... haha.

Postat av: hanna
2008-08-12 @ 21:05:10

ja och ett på mig med "vaaaar är snälla Hanna?"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!