Borren jobbar sig

Det började i natt. Jag vaknade av att det värkte i min näsborre. Somnade om, och vaknade med samma värk (ja, det gör förbannat ont!) i morse. Under dagen har jag fått smärtattacker i min lilla borre titt som tätt, och jag börjar bli ruskigt trött på den. Det lustiga är att det bara är den vänstra borren som konstlar och rinner. Min andra är helt perfekt och fungerande. Lite trött men annars på topp. Mamma, min husdoktor, ställde diagnos förkylning. Så mina vänner, har man dragit på sig en förkyld näshalva tro?


Kommentarer
Postat av: bror
2008-12-04 @ 12:18:51

hmm hjälpte inte simturen ens?

Postat av: jennie
2008-12-04 @ 15:30:45 URL: http://jennieskriver.webblogg.se/

nej, inte det minsta. och vilken simtur sedan! hamnade bakom en äldre dam som vägrade låta mig simma förbi. simtag paus... simtag paus... simtag... den takten höll vi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!