Dagens piff

I dag är det fredag, och det ska man fira genom att göra sig extra snygg. Så dagen till ära har jag:

 * Täckt över den röda, lite skinnflådda delen under min näsa som uppkommit genom flitigt snytande, med underlagskräm och solpuder. Det som tidigare gav mig en Rudolf-uppsyn är nu så där charmigt fnasigt och alldeles för brunt.

* Jag har kladdat ner mina ögonfransar med min torra och klumpiga mascara. Fick precis den rätta looken- en ögonfrans per öga.

* Min hårutväxt är kaxigt nonchalant och helrätt.

Hade tänkt slänga in en bild, men för att citera Minnalainen- "förnedring är inte min grej".


Kommentarer
Postat av: susanne
2008-12-05 @ 19:14:14

Du såg lika fräsch ut som vanligt gumman, alltid lika fin. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!