Hej tomten

Hej tomten!
Tänker inte tråka ut dig, utan hoppar direkt till anledningen av mitt brev. Som du redan vet har jag varit mycket snäll detta året. Och hur belönar man snälla människor? Just, det, man ger dom saker.
Efersom du ser allt så vet du att mina ansiktsprodukter varit slut sedan länge. Och jag förlåter dig för att du inte givit mig en förtidig julklapp med dessa saker. Men vore tacksam om du kunde skynda på leveransen lite, mitt ansikte skriker efter fukt och rengöring! Detta vill jag ha: ansiktsrengöringen, scruben, dagcremen, nattcremen, dagserumet och nattserumet. Så. Det var väl allt för den här gången. Ta hand om dig.
Mvh Jennie

Kommentarer
Postat av: Tomten
2008-12-05 @ 15:21:12 URL: http://denriktigatomen.blogg.se/

Har du ätit din spenat?

Postat av: tomtemor
2008-12-05 @ 19:15:42

Eftersom tomten tappat sina glasögon så ser han inte vad det är för märke på det efterfrågade. Han bad mig fråga.

Postat av: jennie
2008-12-05 @ 19:36:19

oh, jaa snälla tomten, har ätit en massa spenat! tomtemor, hälsa tomten att det ska stå mary kay på grejerna. skulle dessa vara slut i tomteverkstaden kan det även få stå body shop eller clarins på. tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!