Hungrig som en varg

Helt utmattad efter allt bakande ligger jag nu utslagen och väntar på mat. Ja, ni läste rätt, blev endel bakat idag med. Nu väntar mina kakor och bullar på att bli serverade på Leons kalas i morgon. Åter till maten jag väntar på. I all bakiver har jag glömt äta ordentligt under dagen, och nu river hungern i magen min. Hungrig som en varg skulle man kunna säga. Jennie ylar i nattens skog, hon vill men kan inte sova. Hungern river hennes vargabuk, och det är kallt i hennes stova. Jennie ylar i nattens skog, ylar av hunger och klagan. Men jag ska ge´n en grisasvans, sånt passar i Jenniemagar.
Mmm...Grisasvans. (Säger jag med Homer Simpson-tonläge)

Kommentarer
Postat av: mamma
2008-12-13 @ 19:56:59

vad blev det för gott nu då? Kan det ha blivit potaisgratäng?

Postat av: Madde
2008-12-13 @ 20:02:03

Ja och eftersom jag råkade vara där när Jennie bakade kolan, kan jag informera er andra om att den va super god. Med mitt och Christians drägglande och tiggande kunde Jennie inte med annat än att ge oss en försmak inför vad vi har att vänta oss av morgondagens godsaker. Mm..Christian längtar redan.. Gottegris som han är..hehe..

Postat av: jennie
2008-12-13 @ 20:05:26 URL: http://jennieskriver.webblogg.se/

hehe vilka betyg! tack madde. och ja mamma, du känner mig allt för väl. givetvis blev det potatisgratäng i kväll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!