Ingredienser inhandlade

Nu har jag inhandlat ingredienser till en av julens höjdpunkter- snickers. Inte nog med att det är fruktansvärt gott, det är lätt att baka också. Så vi får se om det slängs ihop en sats under dagen. Ser det framför mig: jag i ett rödvit-rutigt förkläde, två flätor i håret och rosor på kinderna. Leon sitter jämte, glad och lagom sprallig. Alltså inte sprallig på den nivån att leksaker flyger tvärs över rummet, och skåpsluckor öppnas och stängs med höga smällar. Nej, mer en stillsam sprallighet med glada leénden och lite joller på sin höjd. Han klappar händerna åt sin duktiga mamma som bakar så fint. I bakgrunden klämtar julmusik, ute faller stora vita snöflingor.

Kommentarer
Postat av: hanna
2008-12-10 @ 20:04:36

hela tomtebolyckan på samma gång! hoppas det finns nåt kvar att smaka om sisådär en och en halv vecka när jag våldsgästar... puss!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!