Lilla julafton

I går firade vi lilla julafton hemma hos svärmor. En väldigt mysig dag, med väldigt god mat- kalkon, potatis, gräddsås och gelé. Mina smaklökar jublade över att få slippa den tunga julmaten vill jag lova. En hel del julklappar blev det med. Leon var lika ointresserad denna dag av att öppna sina paket.
 Kvällen avrundades med en febersjuk Leon, och vi har varit uppe större delen av natten. Vi läste boken Hanna gav i julklapp i ett försök att bli glada igen, men det är inte lätt att vara sjuk när man är liten.

Kommentarer
Postat av: susanne
2008-12-29 @ 10:24:09

Men mormors lille kille, är han sjuk? Får nog ringa en pling och kolla av läget. Stackars er. Puss

Postat av: Minna
2008-12-29 @ 10:50:25 URL: http://unbellodia.blogg.se/

Hoppas han blir frisk snabbt! Jag dör om ni inte kan komma på onsdag!!

Postat av: Madde
2008-12-29 @ 11:22:46

Ja stackars liten. Tur e som du säger att dom inte blir lika dåliga som vi..hehe..Ja och tack för dom super fina klapparna igår..kram

Postat av: ronja
2008-12-29 @ 17:35:31 URL: http://ronjaellamariajohansson.blogg.se/

du får hälsa honom att han ska krya på sig , stackarn:/

Postat av: hanna och johan
2008-12-30 @ 09:28:17

jag dör med om ni inte kan komma, skulle vara så trist nu när vi väl ska ses allihopa :( hoppas lille fisen blir bättre snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!