Lite hjälp

Jag behöver lite pepp. Helgen gick ju åt satans fel håll (om höger är den nyttiga vägen gjorde jag en tvär sväng åt vänster i fredags kväll). Jag tänker faktiskt skylla allt, och då menar jag allt på vädret. Tråkigt, jäkla, grått och blött. Inget vidare peppväder om ni frågar mig. Vem blir glad och sprudlande av rått regn? Vem känner för att promenera runt som en dränkt katt timme ut och timme in? Vem vill inte hellre sitta inne i mys och värme, med någonting onyttigt framför sig? Och med onyttigt menar jag: kladdkaka, mjuk pepparkaka, wienerbröd, potatisskruvar och ostbricka.

Kommentarer
Postat av: Minna
2008-12-01 @ 21:32:15 URL: http://unbellodia.blogg.se/

just nu är jag sjukt sugen på både det ena och andra. kanske en skål med ostbågar.. eller en hög med lussebullar och massa glögg. har faktiskt inte käkat en enda lussebulle än.



i morgon ska jag träna!!

Postat av: hanna
2008-12-01 @ 23:24:14

det vill jag!! det är regnigt här med! har ätit och druckit onyttigt hela dan, choklad, lussekatter, muffins vin och glögg, fastän det bara är måndag.. imorrn tar jag nya tag och jag hoppas du är med mig! en timmas promenix och långsamma kolhydrater i rimliga mängder, så frossar vi på lördag (och bara lördag) igen!! NU KÖR VI!!! tänk lååångsiktig förändring, en tredagars slipp fån de nyttiga rutinerna är ingen katastrof! (var det pepp nog..?) PÖSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!