Lussekatter

Snö och bakande, kan det bli mer juligt? Knappast. Vi började dagen med att gå ut och gå. Micke sladdade runt med barnvagnen i all snö som kommit, myckt moget. Efter den uppfriskande promenaden blev det baka av! Bland annat två fulla/ fula plåtar med lussekatter, herregud vad svårt det är att få dom fina! Efter denna dagen är gamlemormor min idol- hennes katter är alltid perfekta och lika stora. Våra liknar helan och halvan. Vissa är små och taniga, vissa fläskiga och enorma. Men goda, det blev dom...

Micke avancerade och bakade "prästens hår", och dubbelkatter.

Kommentarer
Postat av: Minna
2008-12-13 @ 10:16:12 URL: http://unbellodia.blogg.se/

jo angående youtube.. kopiera embed-koden bredvid filmen på youtubesajten. gå in i ditt inlägg och klicka på den lilla rutan med html, där klistrar du in koden och trycker uppdatera.. ibland syns inte uppdatera knappen, då drar du bara lite i rutan och gör den större.. lycka till du!

Postat av: jennie
2008-12-13 @ 12:40:17 URL: http://jennieskriver.webblogg.se/

tack! ska försöka mig på detta...=)

Postat av: Madde
2008-12-13 @ 20:06:41

Tror nog att denna bilden på era fina lussekatter e en pik till mina bara ihopknövlade varelser..ja ja jag får väl lägga ner lite mer energi i formen nästa år då..hahaha.. tur dom gick att äta iaf..Har dessutom hört att utseendet inte är allt, utan insidan som räknas. Känner mig måttligt avundsjuk på era fina skapelser! BARA SÅ ATT NI VET!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!