Macgyver

Kom nyss hem från Mickes syster med familj. Ett riktigt glöggkalas blev vi bjudna på! Massor med hembakt gott fika och glögg då så klart. Hon kan det där med mat och bak min svägerska. Brukar kalla henne för Macgyver ibland. Ge henne några snabbmakaroner och en klick senap, och hon fixar en alldeles underbar trerätters. Jag har mycket att lära av henne. Jag är tvärtom- ge mig en till bredden fylld kyl, en proppad frys och ett skafferi med en massa härligheter i så står jag likförbannat och kliar mig i huvudet och undrar vad jag ska laga.





Kommentarer
Postat av: Madde
2008-12-07 @ 13:15:03

Tack för att ni kom, var jätte mysigt.!..:)

Postat av: susanne
2008-12-07 @ 20:35:40

Ser verkligen gott ut.

Postat av: Madde
2008-12-08 @ 07:31:23

Macgyver? Du e la rolig du ! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!