Mästerverket


Kommentarer
Postat av: Madde
2008-12-24 @ 05:36:39

Så nice såå!!

Postat av: susanne
2008-12-24 @ 09:57:52

Jättefin! och god jul

Postat av: Minna
2008-12-24 @ 10:56:23 URL: http://unbellodia.blogg.se/

vilken mysig gran! så fin.

hoppas vi ses snart! om inte annat så på nyår, längtaaaaaar! puss puss och god jul till dig och din lilla fina familj

Postat av: Madde
2008-12-25 @ 22:30:08

Vad mysigt, såg inte det försen nu ni hade ju pepparkakor i granen med.. :)..blev den lite gammaldags ändå..ska allt komma hem till er snart så jag får känna på lite riktig gran doft.mmm. ååååå NEJ inte dom igen. ursäkta mig?, kanske inte skulle nämnt något..hahahah.. får la bara dyka upp då.. och nej jag pratar inte med mig själv, utan pratar åt dig som i andra person... lite galen i skallen e jag nog allt..hehehehehe..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!