Nyår

Jag tittar ut och det faller små, små snöflingor ute. Vackert.
I morgon är det nyårsafton. Tanken var att vi skulle firat hos Ingrid i Seglora. Tjejerna med respektive ska samlas, mysa och äta Ingas mästerliga mat. Det var så längesedan vi träffades allihop och detta var verkligen någonting jag sett fram emot. Leon är dessvärre fortfarande sjuk, över 40 graders feber har han, min lilla stackare. Så nya planen för i morgon är att vara hemma och kurera lillgrisen. Det är du och jag Beccy, som missar denna afton... Ska vi tvinga alla att fira om nyår när vi kan vara med?
Jag och Micke hade finbesök i sängen i natt. En svettig och varm Leon sov jämte oss. Jag har legat och sniffat honom på huvudet och njutit av att ha min lilla familj inom kram-vidd. Helt underbart.



Kommentarer
Postat av: Minna
2008-12-30 @ 11:05:22 URL: http://unbellodia.blogg.se/

neeeeeej. åh gud vad tråkigt. jag som sett fram emot att träffa er alla! han kanske mirakulöst blir frisk under dagen? finns det en liten möjlighet kanske? pleeeeeease!

å den lille stackaren.. är ju inge kul att vara sjuk.. pussa och krama från oss alla så blir han nog bra!

Postat av: Åsa
2008-12-30 @ 12:08:12 URL: http://frurissanen.blogg.se/

Stackars lilla sjuka gubben. Ni får fixa lite festligheter hemma och mysa med familjen istället då. kan vara bra det också.

Postat av: hanna
2008-12-30 @ 17:38:08

stackars lillgris!! vi kommer i alla fall tänka på er i morgon och sakna er (åsså beccy med såklart!)

Postat av: Anonym
2008-12-30 @ 22:09:01

ja, vi tänkte göra lite gott att äta och så. myskväll är väl inte fel det heller!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!