Provning över

Hemma efter smörgåstårteprovningen. Jag får ju säga att jag fick mig en liten favorit. En italiensk goding, med avocado, parma och vitlök. Annars är jag som sagt inte mycket för tårta i detta format och fick lämna en hel del av deras väl tilltagna portioner. Leon blev överlycklig när han såg sin mammas överfyllda tallrik; "Matta!!! Matta!!!" (macka)  och gamade i sig några bitar. Han fick en citronskiva av morfar som han åt med blandade känslor, och han slukade en stor tallrik gröt. Förstår inte vem han fått sin aptit ifrån...

Kommentarer
Postat av: Minna
2008-12-10 @ 10:42:57 URL: http://unbellodia.blogg.se/

oh gud så gott!

Postat av: Madde
2008-12-12 @ 15:28:52

Mm så gott..önskar jag varit med :)..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!