2008

Mitt 2008, en bild per månad.

Januari: Leon börjar ta försig mer och mer här hemma.

Februari: Jag ser tydligen min första vårblomma (eftersom jag var tvungen att fota)

Mars: Leon döps.

April: Mappen svämmar över av bilder på Leon. Enbart Leon och ingenting annat. Ska vi dra slutsatsen att april var en lugn månad?

Maj: Årets första dopp i havet.

Juni: Leon ser en säl för första gången. Djurparken besöktes ganska många gånger denna sommar.

Juli: Minna och Simon slår på stort och gifter sig.


Augusti: Hanna och jag har en mysig vinlunch.




















September: Leon börjar tuffa till sig.

Oktober: Mamma och pappa köper hund.

November: Jag och Micke firar 2 år som förlovade.

December har vi ju en dag kvar av.

Kommentarer
Postat av: Åsa
2008-12-31 @ 10:40:11 URL: http://frurissanen.blogg.se/

Vilket bra år ni verkar ha haft. Hoppas att du inte har något emot att jag snor din lilla idé här till min blogg. Blev så inspirerad att sammanfatta mitt eget år när jag såg hur fint du hade gjort. =)

Postat av: Madde
2008-12-31 @ 11:05:36

Ja verkligen ett fint år..och en super bra idè..hur kommer du på allt egentligen ..ha? kram på er

Postat av: jennie
2008-12-31 @ 11:29:08 URL: http://jennieskriver.webblogg.se/

ja, det har varit ett fint år! och bara roligt om man kan inspirera=) väntar med spänning på dina bilder.

Postat av: hanna
2009-01-01 @ 19:32:27

vilket underbart år det har varit! Blev nästan lite tårögd, vad tiden har gått snabbt! hoppas nästa blir lika vackert och att lillgrisen fortsätter växa!

Postat av: hanna
2009-01-01 @ 19:33:00

vilket underbart år det har varit! Blev nästan lite tårögd, vad tiden har gått snabbt! hoppas nästa blir lika vackert och att lillgrisen fortsätter växa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!