Midsommar i morgon!

Och planen lyder: ?. Så. Där har ni familjen S/E´s midsommarplan. Mina förslag har inte dugit. Sambon har envetet, nästan som i ett mantra, väst kusten, när jag frågat honom vad vi ska göra. Ok. Kusten är fin. Kusten är mysig. Men då ska man gärna ha någon plats att vara, ev. sova, äta och kissa på. Så långt har inte min sambo kommit i sin plan om vad vi ska göra på midsommar. Nu är det da´n före da´n och han har ännu inte kläckt ur sig något mer än kusten. Så vi får väl se vad som händer!. Spännande...

Kommentarer
Postat av: jayne
2008-06-19 @ 20:30:34 URL: http://jayne.blogg.se/

ha ha ha ha...

ja....sova...tält?

Äta..utanför tälte?

kissa...potta?

Nej,,skojar!

Ja du..vädret= midsommar ABSOLUT

Hoppas ni hittar på ngt. Vad var dina förslag?

Postat av: jennie
2008-06-30 @ 21:21:14 URL: http://jennieskriver.webblogg.se/

hehe... det är så sant, har blivit lite för bekväm på äldre da´r. Jag var lite inne på midsommarfest med stång hos en släkting. det var väl det bästa jag hade att komma med. så vi är nog lika påhittiga, haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!