Pappahumor

Är värdelös på att skriva här för tillfället. Hm. Vet inte vad jag ska skriva om helt enkelt. Det pissiga vädret ska äntligen vända lagom till min sambos semester börjar. I need the sun. Ser ut som ett blekt lik. Som min pappa skulle skämtat till det: "Lägger man en treo på magen ser den ut som en leverfläck".... Haha...Ha. Han är rolig min pappa. Har kört samma skämt sedan jag var liten, och han skrattar lika mycket åt dom nu som då.
Ytterligare en klassiker:
(Någon säger) -Glassen har smält
(Pappa svarar) - Va? Jag har inte hört att det har smällt!!!
Hm, vad är det mer han brukar säga... tror faktiskt han har lagt ner ett av sina tidigare favoritskämt, var ett tag sedan nu jag hörde det;
(Någon säger) -Jag ska bara gå på toa...
(Pappa snabbt som tusan) - Är det inte bättre att du sitter ner?!
Han är rolig han, min far.

Kommentarer
Postat av: susanne
2008-06-30 @ 23:21:39

Det är alltid lika roligt att fördriva kvällen med att kolla av din blogg och få sig ett skratt före sänggång. Ja visst är han rolig din pappa!

Postat av: bror
2008-07-01 @ 23:29:24

den med leverfläcken va roligast


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!