Ute igår...

och trevligt var det! Förlåt brotha för att jag ringde och väckte dig! Men ni vet ju hur det kan vara när man saknar sina vänner! Då kan varken tidpunkt eller något annat i världen hindra en från att ringa. Rar som min brotha är fick jag varken skäll eller smäll...

I morgon bär det av till ullared. Fattar inte vad jag ska dit och göra.... Om jag känner mig själv hyfsat (och det borde jag väl göra efter 22 års umgänge) så vet jag att jag efter 20 minuter vill jag hem igen. Eller iallafall ut från den hysteriska kärringmassan där inne. Önska mig lycka till...

Kommentarer
Postat av: susanne
2008-06-16 @ 10:51:03

Du klarade ju det jättebra!!!! "tantvarning"????

Postat av: bror
2008-06-18 @ 14:37:02

Du väckte mig faktiskt inte!! jag sa det, men du trodde mig inte. Det är dock alltid lika trevligt att prata med dig. oavsett tidpunkt på dygnet:) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!