Vilken helg...

Ingen trevlig midsommar! Våran lilla prins varit sjuk.
Vilken pers det har varit, både för oss och Leon. Som den hönsmamma jag är har jag grinat när Micke ringt till barnmottagningen och rådfrågat, och grinat när läkaren tagit tempen på Leon. Jag har hökat över honom när han sovit, och oroat mig när han varit vaken. Men han har varit så duktig! Leons stora passion här i livet är papper, och han var helt lyrisk när han upptäckte den pappersklädda britsen inne hos läkaren. Vips kunde man inte se ett spår av att han var febrig. Benen gick som trumpinnar och han vältrade sig lyckligt i allt papper han hade under sig. Med en servett i varje hand låg och jollrade medan hönsmamman lipade lite till.
Nu är min lille goding iallafall på bättringsväg, och ingen behöver oroa sig, inget allvarligt...

Kommentarer
Postat av: susanne
2008-06-27 @ 09:51:46

Skönt att det är över för denna gång. Det kommer fler! men den dagen den sorgen.

Postat av: Minna
2008-06-27 @ 14:14:26

Tror det var när jag och Leon bläddrade i tidning sist hans passion för papper väcktes =) Hihi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!