Fattig bonddräng

Så! Nu har vi varit duktiga. Motionerat i det fina vädret... Och absolut Inga! Låter supernice att promenixa tillsammans!.
Har köpt en sådan fin ögonskugga idag. Den skulle framhäva mina blåa ögon. Måste säga att jag äääälskar säljare som faktiskt säljer. Jag är så naiv, så jag skulle kunna bli pålurad både det ena och det andra. Härligt!

Nu ska vi sjunga "fattig bonddräng" här hemma. Igen. Undrar vem som underhålls mest, jag eller Leon.
Kan passa på att slänga in ett litet tips till alla som av någon anledning ska köpa barnpresent (dop, födelsedag, ja ni fattar) Köp en sångbok!!! Så uppskattat. Gudmor Hanna köpte en sådan fin bok i doppresent, "Barnkammarboken", och den används flitigt. Där hade ni dagens tips.

image3

Kommentarer
Postat av: Hanna
2008-03-27 @ 17:36:03

ja! den presenten är så bra så jag inte ville ge bort den... funderar på att investera i ett eget ex..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!