Transformers

Hur, på en skala, intressant kan den filmen vara? Sambon fick den i julklapp och jag kan inte räkna hur många gånger "vi" (han, och jag sitter och suckar jämte) har sett den. Och idag är han sjuk, stackaren, så då har jag inte hjärta att stänga av den...
Men jag måste säga att filmmusiken är väldigt fin. Pampig liksom. Blir lite dramatisk när jag sitter här och lyssnar.


image4














Hälsa på mormor och morbror idag tro? Var väldigt entusiastisk i morses, men herregud vad trött jag blev nu... Det är livsfarligt att åka dit om man försöker banta. Senast blev det våfflor med grädde och sylt, och till efterrätt choklad. Och jag är ju inte den som tackar nej om man säger så... Och det är så mysigt att åka dit! Man blir så ompysslad. Vips så känner man sig som ett barn igen.
Nej, nu ska jag pull my self together.

Kommentarer
Postat av: Hanna
2008-03-27 @ 17:46:33

ja du.. jag har filmen hemma.. har funderat att se den efter påtryckningar från storebror (han lämnade den hoppfullt..)vi får väl se... :)

Postat av: susanne
2008-03-27 @ 18:46:27

Kanske skall låna den?? så slipper du den ett tag menar jag tihi.
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!