Underbar dag!

Vilken härlig dag jag har haft! Strykit omkring här hemma i myskläder och ett stort lager choklad. Jag har stått med L i famnen och tittat ut på snöovädret (som jag fortfarande bojkottar) Vi har förundrats över de som tagit sig ut en dag som denna, och fnissat i samförstånd över hur mycket smartare vi är som har hållit oss inomhus.
Nu spionerar jag på honom, där han ligger i sin spjälsäng och ler. Han vet inte om att jag titt... ooops, nu när jag slängde ett blick mot honom möts jag av en hård men rättvis blick. Helt tyst ligger han och iaktar sin mamma. Undrar vad han tänker... Och där somnar han ja. Så intressant var jag.

image5
Tröttast.

Kommentarer
Postat av: Minns
2008-03-24 @ 20:25:52

Tröttast. Och sötast!

Postat av: Hanna
2008-03-25 @ 10:55:14

ojojoj han blir också uttråkad av vädret den lille lurven.. har det blitt nåt sjungande idag då? jag rekommenderar fattig bonddräng, går alltid hem :)

Postat av: Minna
2008-09-11 @ 23:31:41

se vad liten han var precis nyss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!